we're running out

Vilken dag det har varit.
Jag, mamma, pappa, Andreas och Sabina var som sagt till Göteborg. Vi hängde lite i löplabbet där jag fick med mig ett par nya skor. Underbara skor. Sedan hängde vi lite i andra affärer och åt middag. Trevlig dag minsann.

När vi kom hem var jag ju bara tvungen att inviga de nya skorna tillsammans med pappa. Vi sprang 6 km och jag fick inte skavsår, inte ens någon liten känning till skavsår. Det är lycka det.

Nu sitter jag i min mysiga onepiece och ser på Morden i Midsomer med mor o far. Trevligt avslut på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det jag har sagt att din fötter kräver speciellt mkt noggran utvalda skor annars strejar det!

2011-04-03 @ 10:35:52
Postat av: Anonym

Vad är det jag har sagt att din fötter kräver speciellt mkt noggran utvalda skor annars strejar de!

2011-04-03 @ 10:36:51
Postat av: angelica

haha ja. men nu har de fått skor som sitter gjutet på fötterna :) de är nöjda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback