You said baby we don't speak of that Like a real aristocrat

Igår blev jag medlem i apoteket.. Lite typiskt är det dock att jag skaffar mig ett medlemskort där nu, när jag inte handlar där lika ofta som förr, då jag inte längre behöver köpa en förpackning compeed i veckan.
Men det var ett färgglatt kort, så jag tog tacksamt emot det, sen att man fick försvarets hudsalva gjorde inte saken sämre.

Nu sitter jag och stirrar på Cupp som inte skriver sig själv, konstigt nog. Jag hittade Frida på biblan, trevlig. Idag firar vi även min kompanjon Sänna. Hon tog körkort idag, så nu säger vi HURRA HURRA till henne!

I eftermiddag blir det jobb. Ingen fredag utan Örsholmen.
Och efter det vill jag verkligen ut och springa, är galet sugen, skulle ut i morse, men de var dåligt väder och jag har inga bra kläder för dåligt väder. Får se om de är bättre ikväll efter jobbet. Även om jag lovat mormor att inte springa när det är mörkt. Men jag tänkte köra med reflexväst och allt sånt där och springa där det är gatlyktor.

Ska se om energin finns där efter jobbet. Man kan ju hoppas i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback