Det blir inte alltid som planerat, tur är väl det.

Igår var tanken att jag skulle sitta hemma och toffla. Äta godis tills jag mådde illa. Men så blev det ju inte. Anna bjöd över mig till henne, där spelade vi spexig musik, åt sega ostbågar och såg på Roadtrip. Anna var superbartendern och bjöd på goda drinkar. Men så helt plötsligt befann vi oss på bussen mot stan. Konstigt det där. Och innan vi visste ordet av var vi på Båten. Där träffade jag Isak, Calle, Jonas, Oskar och Staffan. Kul! Mellanlandande på Timmy's och hux flux var jag och Anna på Korriander. Där träffade jag Sanna, Jonathan, Christina och Jaana. Kul! Vi dansade loss en sväng innan de blev nattpizza.

Oväntad kväll!
Kul kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

två tummar och en stortå upp!

2011-08-28 @ 18:41:22
Postat av: Angelica

sannerligen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback