fick ett par nya skor igen, anledningen till att jag älskar löplabbet tjej.

Var i Göteborg idag. För mina föräldrar är bäst. De åkte till Gbg så att jag skulle kunna besöka löplabbet. Igen. Tredje gången jag är där sedan april. Först köpte jag ett par underbara skor. Dessa gick sönder. Sedan fick jag ett par skor som gav mig galna skavsår. Jag såg att de första paret och de nya inte var av riktigt samma modell, som jag blev lovad. Efter lite mailande med löplabbet tjej så fick jag återigen komma ner och byta till ett par av exakt samma modell som de första paret. Ska strax ge mig ut på Billingens gator och prova de nya skorna. Nu ska alla hålla tummarna för att jag inte får skavsår.

Nya skor och inga compeed. Cause' I like to live on the edge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback