Vissa dagar är helt enkelt Biffy-dagar

Igår började dagen på ett ganska så uselt sätt. Men sedan blev den bättre. Hittade alla böcker jag behöver inför måndag, jag behöver alltså inte köpa någon. Härjade på stan med Anna, de är aldrig fel. Hittade ett par skor, nu kan hösten komma om den så vill. Och sedan gick de bra på jobbet. Lyssnade på KarlP och skrattade så jag fick ont.

Idag har dagen börjat dåligt. Sov sämst i natt, ont där biet stack mig och mina grannar hade trubadur. Nu skulle jag vart på gymmet egentligen, men har galet ont i nacken/axeln, ska ner och se om apoteket kan ge mig någon dundersalva mot getingstick.

Får hoppas dagen utvecklas på liknande sätt som gårdagen.

Men får att få lite positiva känslor denna dag nördas Biffy Clyro och deras bästa album Only Revolutions. Se det som en rekommendation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback