ge mig snö.

Det snöar i Dalsland. Och Värmland ligger nära Dalsland. Så man kan ju hoppas att snön har vägarna förbi här också.

Idag har jag påverkat min framtid. Den är fortfarande väldigt oklar, men jag var i alla fall välkommen hem till Billingen för att mellanlanda så att säga. Men väntar och hoppas på ett fint svar i ett mail. Då vet jag lite mer om våren 2012 i alla fall. Men det är trots allt ett tag kvar, nu fokuserar jag på december och allt vad det innebär och sen får man ju hoppas att denna sång blir relevant under dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Me wants to know!!! :D messa mig sen!

2011-12-05 @ 13:17:14
Postat av: Angelica

now u know :)

Postat av: Elin

Nu har du fått din önskan i uppfyllelse ju! =)

2011-12-05 @ 19:00:41
URL: http://www.eyeline.se
Postat av: Angelica

det har du rätt i Elin, men det får gärna komma lite mer :)

2011-12-05 @ 21:59:35
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback