jag leker jojo under julen, jag tycker ju om både värmland och dalsland.

Igår hängde jag med min Emla. Vi fikade, kollade på tv och snokade runt på internet. Så trevligt så. Emlan är en stor bidragande faktor till att tanken på att flytta hem inte känns så jobbig. Det är ju faktiskt familjen och vännerna (de få som bor kvar) som gör att jag kan tänka mig att flytta hem igen.

Idag har jag stressat sönder mig. Från Billingen till Trollhättan. Från Trollhättan till Mellerud. Från Mellerud till Karlstad. Från Haga till Örsholmen. Min kropp protesterade vilt på jobbet, huvudvärk och något yrsel-liknande. Fick inte tag på något mellanmål heller, så kan bero på att jag var galet hungrig. Fick såklart jobba över också. Lycka.

Sen är jag helt och hållet förälskad i John Grant. Kolla upp hans album Queen of Denmark för bövelen! Sjukt obehalig bild, men ändå. Underbart bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback