när man inte kan sova hänger man på youtube.

Idag har jag inte varit överdrivet effektiv. Sov så himla dåligt i natt, vet inte riktigt vad det berodde på, men kunde inte somna om när jag vaknade runt 3 tiden. Sista gången jag kollade på klockan var den halv 7. Under tiden så youtubade jag roliga klipp, rotade runt efter ett recept på potatismos. Och sådana grejer.

Mitt mos blev dock otroligt smaklös. Det är då det är så bra att jag tycker om ketchup.

Jobbet flöt på bra, hade fint sällskap i min grupp. Sen lyssnde jag på KarlP och skrattade så att jag blev svettig.

Nu firar jag helg genom att rosta bröd. Allt bröd med blir bättre när man rostar det.

Ett av de fina klippen som gjorde min natt lite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback