nike+ är en motivationshöjare.

I oktober sprang jag 129,17 km. Och jag sa att jag skulle slå det under november. Vilket jag också gjorde. Under november blev det 140,27 km. Men ska vara ärlig, har med några km pw i de där också, det hade jag inte under oktober, då var det bara löpning. Men jag var med i en tävling under november som en blogg hade anordnat och då var det antalet km som gällde, så jag tog med mina promenader i de också, men de flesta av kilometrarna är faktiskt löpning. Inte för att jag vann tävlingen, men kom 5a av ca 45 stycken tävlande, så jag var nöjd ändå.

Jag kommer nog inte försöka slå 140 km under december. Inte den bästa löpmånaden kanske. Men ändå, nöjd över min november månad.


Kommentarer
Postat av: Elin

Shit, va duktig!

Du kan ju springa hit istället för att cykla sen då ;)

Postat av: Angelica

haha nu ska vi inte överdriva ;)

2011-12-11 @ 18:50:15
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback