across the universe

Överlevde opponeringen. Fick inte överdrivet mycket feedback, så får väl köra på. 23 timmar kvar innan det ska vara inne. Ordmängden kommer jag nog upp i, men frågan är om orden är de korrekta...

Nu är det plugg tills klockan är 8, med en fikapaus inplanerad också. Man måste ha det med.

Om jag kommer upp och över min personliga gräns med ord nu tills 8, ska jag belöna mig med film. Beatles film. Across the universe. Nördar soundtracket nu och Frida lovordade filmen, så får ta mig i kragen och se den. Om inte, så straffar jag mig själv med att plugga hemma i den krigszon jag kallar hem.












Fika.
(ja, jag lägger upp mängder med bilder. allt för att inte plugga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback