In this way Mr. K. will challenge the world The celebrated Mr. K.

Riktigt trevlig kväll igår. Bästa kollegorna. Började med förfest hemma hos Micke. Där vi körde "jag har aldrig" och hade det allmänt trevligt. Jag hamnade i diskussion om Billingen, så fort någon vet vart jag kommer ifrån och de vet vad Billingen är, måste jag försvara mig och Billingen. Men det gör jag så gärna. Jag vann förövrigt diskussionen också. Sedan var det dags att dra in mot stan. Jag var liten sliten från fredagen, så jag drog hemåt med lite nattmat. Kände mig gammal.
Men hade en riktigt trevlig kväll.

Nu ser jag på An idiot abroad med bästa Karl P och sen blir det läsa läsa läsa resten av dagen. Älskar söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback