Strawberry Fields forever

Seminariet gick bra. Letade böcker om amerikanska filmer, hittade några, men inga var användbara för mig. Bestämde mig för att skriva om något annat, så hoppas läraren skriver tillbaka något i stil med: "men herregud vilket bra ämne! Skriv om det, ändra inget alls". Så kanske detta kan gå vägen. Annars blir jag en aning stressad. Lite mer stressad än vad jag redan är alltså.

Har börjat spana på tatueringar igen. De jag ville ha från början, Dont dream it, be it, fick inte plats på den plats jag ville. Men vill ändå ha en tatuering där. Och hittade denna fina. Jag har varit lite inne på blommor innan. Och inte överdrivet stor heller.


Kommentarer
Postat av: Bella

Fin tatuering :). Kan du inte lägga upp den i färg :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback