Tell me a story Where we all change And we'd live our lives together And not enstranged

Nu har min Sofia Alf åkt hem efter en mycket trevlig vistelse.

Igår åkt vi godis och chips tills vi mådde illa, såg på schlager och var lagom nöjda med resultatet. Vi såg på rolig film, Date night och sedan lite av Mitt stora feta grekiska bröllop.

Idag har vi härjat på stan hela dagen lång. Jag är trött tröttare angelica just nu.
Och så glömde jag bort att lämna in filmen på ICA också. Så måste dit och göra det nu. Hurra för mitt korta minne.


Kommentarer
Postat av: Sofia Alf

Tack för en mycket trevlig helg! Nu sitter jag och lyssnar på P3 i mina radio och det låter bra! Men nu är det faktiskt skid VM så nu blir det TV och kanske stickning;) Hade UNDERBART! PÅK

2011-02-28 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback