Vi fryser ihjäl det är så kallt stackars barn men snart blir det varmt Ja vi fryser ihjäl det är så kallt stackars barn men snart blir det varmt Det blir åttahundra grader

sitter och väntar på mitt sällskap för kvällen/natten. De borde snart vara här tycker jag. Men de är klart, halt ute, det tar sin tid att köra och de kommer ju ända ifrån Dalsland.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Gymmet, stan, städa, laga mat, handla, plugga och sen göra mig iordning.

Jag fördriver tiden genom att sippa på en cider och nörda nostalgiska klipp på youtube. Tiden går lite snabbare då.

Ikväll blir det Ebba Gold på Tempel. Himla trevligt. Jag tar det dock relativt lugnt, ska ut imorgon igen med jobbet. Och jag är för gammal för att gå all in två dagar i rad. Men har en känsla av att det kommer bli trevligt idag, oavsett alkoholmängd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback