In the car I just can't wait to pick you up on our very first date

Det kanske inte är slutet av veckan, men det är slutet på min historia kurs och det var på grund av den som jag tog en paus. Jag fick en avhandling i tisdags, som vi hade i uppgift att läsa och sedan besvara frågor om denna bok. Jätteskoj. Verkligen. Min handlade om moderniseringskritiska rörelser i början på 1900-talet, var intressant (på riktigt) i början, sedan tröttnade jag och fick kämpa mig igenom 300 sidor med text. Men blev klar i kväll med läsningen och nu har jag besvarat frågorna, några lite mer utförligt och några lite mindre. Får hoppas min lärare inte dödar mig imorgon. Men han brukar vara rätt snäll, så ska nog överleva relativt bra i alla fall.

Det jag har hunnit med förutom att läsa, under tiden jag hade min lilla bloggpaus, så har jag haft min mamma i stan, igår. Vi gick runt på Bergvik, åt thaimat och sprang på Ikea, sen kom även pappa och vi provåkte bilar. Jag röstade för en cab, men nej då. Fastän man såg snygg ut i den.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å du kan nog inte få nån i examenspresent heller som du önska, om jag inte inte hinner bli mångmiljonär;) men snygg va du i den:-)

2011-01-20 @ 22:05:04
Postat av: angelica

haha, jag klarar mig med en mini cooper ;)

Postat av: Anonym

Va bra, då behöver jag ju inte bli mångmiljonär, då räcker det med miljonär bara ;)

2011-01-20 @ 22:25:36
Postat av: angelica

haha exakt :) så börja jobba :)

2011-01-20 @ 22:27:43
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback