Maybe this is the moment to pray dear But I’d rather lay by your side Cos’ millions are fighting their way here

Jag är så sjukt omotiverad för att plugga just nu. Är så sjukt skoltrött. Och om en månad är det dags för sista kursen och C-uppsats. Men jippie.

Jag försöker komma igenom den sista duggan har bara 1,5 fråga kvar på den. Eller ja, den sista i boken i alla fall. Sen är det två speciella duggor, får se om jag gör dem eller ej. Just nu vill jag bara slänga in boken i brasan.

Har i alla fall lyckats med bedriften att göra klart en dugga helt och denna som jag håller på med nu. Nästan helt klar med biografin och frågorna inför seminariet nästa vecka, har bara två frågor kvar. Sen har jag lyckats få upp värmen från 17 grader till 21 grader i huset. Jag har sett film, How to train your dragon. Och jag vill ha en egen drake.

Om en timme ska jag ut på en promenad, möta upp mamma på hennes jobb.
Men innan dess ska den sista duggan om japan och nationalitet vara klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback