You fall in love Zing boom The sky up above Zing boom Is caving in Wow bam

Var hur trevligt som helst igår.

Först fick vi, jag, Thea och Sofia, mat som Sanna bjöd på. Nämligen lasagnette, första gången jag åt det, väldigt gott. Sedan kom Carro och vi spelade Alias, jag och Jonathan var i samma team och som vi vann! Eller ja, vi vann med ett steg bara, men ändå, sjukt roligt. Sedan Spelade vi lite Kinnect, dansade och åkte flotte. Sen spelade vi en såndär gissningslek när man har ett papper i pannnan med ett namn på och ska gissa vem man är. Vi hann spela två omgångar av det innan det var dags att åka hemåt. Blev en rätt så sen, men ack så trevlig kväll.

I och med att jag kom hem så sent igår och att jag vaknade i morse av att de plogade vägen, eller ja, det lät som om de plogade min balkong, lät sjukt högt, så var jag tröttare än tröttast när klockan ringde, tog mig inte upp förrän 11 och jag som skulle upp tidigt och plugga järnet all day long. Gör det nu istället. Vet bara inte vart jag ska börja. Läsa i boken, läsa anteckningar, svara på frågor utifrån boken, svara på lärarens egna frågor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback