år 2016 ska jag vara het som smet, då blir det nytt körkort och nytt pass.

Varför blir man aldrig nöjd med fotografierna man tar till pass och körkort och liknande? Hämtade ut mitt pass idag och det var ju ingen vacker syn.
Om mina vänner tycker jag ser ut som en kurd på mitt körkort så skulle de säga att jag ser ut som en förrymd fångde från Shutter Island på mitt pass. För en gångsskull kan jag komma på en fördel med att jag inte vill flyga, jag slipper visa upp mitt passkort.

Men får se de positiva. Ett steg närmre London!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ska bli roligt att se hur en fånge ifrån Shutter Island ser ut;) glöm inte att danmark har infört passkontroller;)

2011-07-15 @ 12:51:41
Postat av: Angelica

haha fi min vän, detta kort kommer INGEN förutom passkontrollanterna få titta på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback