trevlig tisdag.

Sprang runt på stan tillsammans med Frida och Sanna, alltid lika trevligt. Vi drog runt på bikini-jakt. Jag hittade en överdel som jag verkligen gillade, underdelen fanns inte i min storlekt, så klart. Är man ute i god tid så är man. Köpte bara en som fungerade ok med överdelen. Jag skulle vilja visa min nya bikini, men jag föredrar att inte göra det. Efter det blev de lite sko-jakt och sedan fika. Himla trevlig förmiddag vill jag lova.

Sen kom regn och åska, och eftersom jag glömt min regnjacka hemma (vad har jag inte glömt egentligen?*) så tog jag bussen till jobbet. Denn gång missade jag den inte, följde efter Elisabeth som en liten skugga, hon har koll på bussarna. Det märks att flera företag har gått på semester nu, då det är galet lite att göra på jobbet. Men skönt att slippa stressa.

*Jag har glömt viktiga saker hemma, såsom passerkort, bikini, träningskläder och regnjacka. Men jag fick med mig dator, kamera och alkohol (jag hade inte ens med min någon alkohol till billingen, bra gjort angelica) . Jag prioriterar. Det låter som om jag har planerat att spendera min sommar inomhus.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska nog inte skriva det jag tänkte.... ;)) Å där i vassen va vi ju aldrig =) (((KRAM)))

2011-07-13 @ 10:16:35
Postat av: Angelica

haha ok? men nu blev jag ju nyfiken :P

nää vassen är överskattat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback