hej vardag.

Efter drygt en veckas semester är jag nu tillbaka i Karlstad. Det känns bra. Har saknat min lilla lya och framförallt min underbara säng. Jag har saknat mina vänner och mitt jobb, faktiskt, fast de är väl mest kollegorna som lockar.

Nu blir det tre veckors jobb, så gott som varje dag, inget jag klagar över. Sen är det dags för sommarens andra semestervecka och den ska spenderas i London. Trevligheter!

Men det är ju ett tag kvar, fram tills dess blir de alltså att jobba, både på jobbet och på brännan. Och härja på gymmet. Det är ett måste. Har levt onyttigt under semestern. Så imorrn är det att gå på't igen tillsammans med Anna.

Bra film ikväll också. Mickey Blue Eye. Det gjorde mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback