det blir inte alltid som man planerat.

Upptäckte att man fått antagningsbesked från studera idag. Jag gick rätt så lugnt in på sidan, hade ju trots allt sökt sisådär 7 kurser. 2 av dem var mina säkerhetskurser, båda på distans och halvfart, perfekt, då de innabar att jag fick bo kvar i lyan samt behålla jobbet. Båda dessa kurser blev inställda...Paniken började då krypa fram. Jag kom in på 3 kurser, en på KAU, och efter lite mailande med kbab upptäckte jag att jag får bo kvar i lyan även om jag läser en mini kurs, men betoning på mini, men ska ändå söka en kurs till på Kau. Hoppas jag kommer in på den.

Hade jag inte kommit in på någon kurs hade jag stått utan jobb och bostad. Inte överdrivet roligt kanske, men det verkar lösa sig bra nu, oavsett så måste jag börja söka lägenhet som en dåre nu i alla fall. Jag har ju inte planerat att plugga så länge till.

Och dagen som började så bra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Upp med hakan :-)Blir bra i slutändan ska du se !!!

KRAM

2011-07-14 @ 20:39:02
Postat av: Angelica

jadå det gör det allt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback