Bye bye Hollywood Hills I'm gonna miss you wherever I go

Jag kom runt banan, på ett nytt personbästa till och med, 57 minuter och 38 sekunder, enligt min Ipod och jag litar alltid på vad min ipod säger. Tror de var något strul med tiderna som stod när man kom in i mål. Hur som, jag är en nöjd tjej.

Sen fick jag den briljanta (?) idén att åka med mamma och bror ut till Örsholmen och hämta min cykel. Alltså de körde ut mig och jag skulle cykla in den. Efter 10 km löpning var mina ben inte så pigga på att cykla i 5 km. Kom hem och däckade och råkade ta en två timmars powernap. Jag är så seg i kroppen just nu, blir en galet lugn kväll i soffan med lite godis som sällskap.

Fick skavsår också, började svida efter bara 3 km, jätteskoj. Men sen övergick svedan till ren och skär smärta, från hälen och ner till foten, jag blev galet frustrerad men fortsätte ändå, när jag tog av mig skorna efter målgång var dagens bästa känsla. Men har kommit på varför jag får skavsår, tror de är pga det i alla fall. Jag har som två kulor på hälarna, jag tror de är typ brosk eller nått. Detta har jag inte riktigt tänkt på förut, trodde alla hade "kulor" på hälarna, men varken bror eller mor har det, någon annan som har det? Detta ska jag forska vidare i, jag vägrar bo i tofflor hela sommaren!

Nu ska jag se på film och äta lördagsgodis och dricka fun light kiwi green tea. Det förtjänar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback