shines around me like a million suns It calls me on and on across the universe

Jag har tänkt att ha en lite annorlunda frisyr imorgon kväll, har man inga nya kläder får man göra något med håret, som jag brukar säga. Så idag övade jag. Det gick sådär bra...

Men jag är glad ändå. Överlevde opponeringen. Blir nya tag på Cupp men inte idag. Idag är jag helt ledig från allt vad plugg heter. Då blir det gym med Katarina och sen avslutas dagen hos Frida med den underbart roliga serien Arrested Development. Jag har ju bara blivit introducerad för den serien än så länge, men jag gillar verkligen det jag sett. Vi kom överrens om det för längesedan, att se på Arrested skulle bli vår belöning efter Cupp. Det förtjänar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback