Phony monkey toy money lose end soda hands Pink plastic Jesus on the dashboard Just say it He's the alphabet pony

Idag var jag hos polisen och ansökte om nytt pass.

Var tvungen att gå dit då min cykel fick punktering igår och det är varmt idag. Så var lite smått svettig i pannan när jag kom till polishuset, men tänkte att min lugg kan ju ligga över pannan och täcka de våta hårstråna. Men tji fick jag. Man får inte ha hår framför ansiktet när man tar passkort. Jag är med andra ord svettig och allmänt snygg på passkortet. Men som tur är åker vi buss, så det finns ju en relativt stor chans att jag inte behöver visa upp det.

Såhär får man inte ha håret på passkort. Om någon hade tänkt ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback