And I'm sleeping on the balcony After class

Vilken dag.

Upp innan solen imorse. Och sedan dess har det varit fullt upp. Körde igång projekt storstäd med fokus på min garderob. Jag har en tendens till att bara slänga in lådor, skor, väskor och allt möjligt tjaffs in där, men idag städade jag och plockade iordning där.

Jag fotade mina härligt härjade hälar, ville ha lite sympati, visade bilden för min bror som jämförde mina fötter med Frodos när han kommit upp på Mount Doom. Sen fick jag mailadressen till löplabbet tjej. Ska se om de har några idéer, om de finns några dunderskor eller så. Hoppas hoppas.

Tvättat en massa träningskläder, så nu kan jag vara relativt fräsch på gymmet igen.

Smakat på mitt första (och andra och tredje och fjärde) glas med Fun Light Kiwi Green Tea. Och jag är smått beroende. Smakar ju sommar! Hur kan man inte bli beroende då?

Jag har nördat FFVII. Kommit till sista skivan. Jag kan om jag vill. Nu gäller det bara att levla och krossa sista bossen. Jag är nörd och stolt över det!

Nu väntar jag på att Cougar Town ska börja. Och sen ska jag sova som aldrig förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback