lost in the supermarket

Funderar på vart dagen har tagit vägen. Har gått sjukt fort. Men har fått en hel del gjort. Föreläsning, ringt lite nödvändiga samtal, betalat räkningar, tränat, storstädat lyan. I'm well happy.

Ikväll är det fest i min lya. Jag agerar nykter värd, jag valde en väldigt bra månad att vara nykter känner jag, händer något roligt varje helg. Nåja. Bra för hälsan och ekonomin, får väl se det så.

Är inte helt säker på vilka det som faktiskt kommer, men vet i alla fall att de blir Emlan med sällskap från Bfors, de ska senare på Mimikry och så kommer Sanna, Sofia och Sannas syster Therese för att fira hennes examen.

Blir nog en fin kväll detta.
Och såklart, kör återigen på sprite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback