Met a girl called Lola and I took her back to my place

Idag jobbade jag för första gången på länge. Jag har saknat mina kollegor. Mina kollegor är de bästa kollegorna. Ingen fredagskväll utan Örsholmen, som vi brukar säga.

Under kvällen har mamma skickat bilder där hon poserar vant i sin onepiece. Jag har också en som väntar på mig där hemma, tack vare min mamma. Hon är allt toppen hon. De kanske inte är de snyggaste klädesplaggen som finns, men de ser ju sjukt härliga och mysiga ut.

Nu har jag tagit helg. Blir en lugn helg i Karlstad. Anna undrade om jag ville med till Sälen, men måste plugga och sen har jag inte råd heller. Istället blir det träning och plugg och våfflor. Blir nog bra det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback