one more time

Jag har skrivit det förr och jag kommer med all säkerhet skriva det flera gånger till, men jag saknar fotbollen. Drömde att jag skulle spela match i natt. För DLIK.

Undra hur det kommer bli när våren är här och fotbollssäsongen verkligen drar igång och man kan se gräset på fotbollsplanerna. Då kommer jag ju få sjuklig abstinens.

Men detta är mitt egna val. Jag valde att prioritera jobb före fotbollen. Och nu måste jag stå mitt kast. I vår får jag nöja mig med att heja på RIK och DLIK från sidan av planen. Det är ju inte helt fy skam det heller.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Men nu har vi ju en plan! :)

Postat av: angelica

jaa och det gjorde våren lite ljusare =)

2011-03-02 @ 22:42:32
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback