And I light up the sky Stars that burn the brightest

Idag frågade Linnea mig om jag ville samåka med henne till Långed för att träna fotboll. Och som jag ville åka med. Men det känns lite dumt av mig att snöra på mig ett par skor, som jag vet att jag får skavsår av, och som jag inte haft på mig på drygt ett halvår, när mina fötter redan är halvt sönder.

Det är så otroligt typiskt. Inte nog med att jag verkligen ville träna fotboll med mitt DLIK så skulle jag vilja åka hem till Billingen. Inte varit där på nästan 2 månader, eller 1,5. Eller nått sånt. Och det är länge för mig.

Men jag leker vuxen och stannar hemma, tar hand om mina fötter och läser C-uppsats istället.
Nästan lika roligt...


"När de vita conversen kommer fram är det vår"
Ett gammalt Angelica-ordspåk


Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha jag har använt mina Converse hela vintern när det inte har varit -20. Men när man kan använda dem utan att hälarna blir blöta - då är det vår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback