When you're chewing on life's gristle don't grumble give a whistle This will help things turn out for the best

Nu kallas de inte hjärtklappning längre. Extraslag har jag. Även fast det hoppar över slag, så är det extraslag. Vissa har det under längre perioder i sitt liv. Vissa har det kort tid. Jag har haft de i ca 1 år. Antar att jag måste lära mig att leva med det, så försvinner det förhoppningsvis av sig själv.

Nog om det.
Idag är det torsdag. Men inte vilken torsdag som helst. Nej, för idag händer det grejer som inte är helt vanliga för torsdagar. Lunch med Sofia And på skolan. Hämta biljetter till The Ark. Fika med Sanna och brainstorma kring C. Bio med min kära far. True Grit.

Kan nog bli en bra dag detta.


Redan på gymnasiet poserade jag vant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback