It's my birthday you missed it Don't worry about the cake and the present Gonna buy it eat it, feeling selfish think it's ok

Vi firade mig och Sabina igår efter äventyret i Göteborg. Det var en fin kväll med mycket god mat och fina presenter.

Idag sparkade jag igång min födelsedag med att träna i födelsedagspresenterna. Nya byxor och tröja och nya lurar till ipoden. Och nya skor. Fick ett par nya skor igår av löplabbet då mina "gamla" jag haft i en månad gick sönder av någon anledning. Blev röda istället för blåa, men det funkar det med. Blev en runda på ca 6,5 km med lite inslag av intervaller.

Fin start på första dagen som 23 år.



Kommentarer
Postat av: Maria

Så lite så ;)

Och tack själv =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback