On a night when the moon glows yellow

Förut idag satt jag och funderade på reklam för coca cola och kom på att det finns en hel del av dem, inte lika många för fanta, men de finns. Sen kom jag att tänka på sprite, min stora favorit, och kom på att jag typ aldrig sett en reklam för sprite. Satt och funderade på varför det är så, men det ska vi inte gå in på nu, för nu när jag kollade på tvn såg jag en sprite reklam. Det är ödet. Eller något.

Idag åskade det och regnadet. Jag var lagom nöjd över att behöva cykla hem från jobbet, men när vi cyklade var det inte alls så farligt. Gör inget att bli lite blöt liksom.

Nu har jag kokat ris inför imorgon. En heldag på uni väntar. Som alla andra dagar typ.


Med bästa presenten från jobbet och stövlar är man redo för cykel i regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback