The way I see it now so clear like diamonds on the water

Sitter i uni tillsammans med Stefanie. Jag varvar plugg med att leta efter barnböcker och ta kort på mig själv. Har fått lite mer korrigeringar gjort idag. Är dock grovt trött på globalisering just nu.

Ska härja här i några timmar till och ikväll vankas det minigolf i skoghall med Katarina. Vet inte om jag varit i skoghall förr. Spännande. Och har inte spelat minigolf på år och dagar. Som jag tjatade om att spela det förra sommaren, men det blev aldrig av. Men nu så.

Något att se fram emot. Det behövs såhär i Cupp tider.


Kommentarer
Postat av: Minigolfmästaren 2011

Bra du tränar inför sommaren;)

2011-05-05 @ 17:32:07
Postat av: angelica

haha, det behövs ju uppenbarligen också! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback