You just need to know yourself And love them like a millionaire

Tillbaka på uni med mina klassisar.
Tre (!) veckor kvar. Skjut mig.

Idag blir de att läsa järnet om gammal forskning, för att det är så roligt!

Jag träffade min kära far imorse med. Han lånade ut sina hörlurar till mig, så nu jäklar ska det springas, ska gå på milen i helgen, då måste man ha bra hörlurar som inte åker ur örat så fort det kommer en vindpust.

Jag är hungrig också. Är konstant hungrig nu för tiden. Det är ju också roligt att vara, speciellt när man är fattig student och alla mina äpplen gick sönder* igår, så har inte ens något mellanmål med mig idag. Men efter att pappa hade svängt förbi hade jag, av någon anledning, lite mer mat i frysen. Vilken tur för mig. Godaste kycklingen a'la mamma.

Nä jag kan inte låta Sänna skriva hela vårt arbete, får väl bidra jag också. Läsa läsa läsa. Hurra hurra hurra.

*Jag tappade äpplena direkt när jag kom hem från ICA och de blev sådär bruna och mjuka på vissa ställen. Jag må vara hungrig, men jag äter inte bruna/mjuka äpplen. Någon måtta får de vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback