ignorerar saknaden av snö och tvingar fram julkänslan.

Idag mår jag mycket bättre. Åt inte så värst mycket igår, så det har jag tagit igen idag.

Har plockat fram julen i min lilla lya, har inte så jättemycket julgrejer, jag tycker om när det är mycket julgrejer. Har en hel låda med massa tomtar hemma i huset. Men det jag har får duga, sen ska ju min lilla gran upp också, men det får bli vid ett senare tillfälle.

Sen fick jag följa med snälla Anna och Johan till Bergvik, där vi shoppade loss på Ica. Jag älskar att ha mat i kylen.

Nu har jag väntat på att klockan ska slå 22:00 sedan 19:00. Love Actually visas nämligen då på tvn. En av mina absoluta favoriter. Har den på DVD, så vet inte riktigt varför jag väntat så länge på att klockan ska bli 22. Men det har jag. Nu ska jag dricka lite mer julmust och se film. Fint avslut på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback