jag kan om jag vill.

Idag har jag varit riktigt effektiv, om jag får säga det själv. Och det får jag.

Jag har storstädat lyan, och då menar jag, storstäda. Senast de var såhär rent var väl när jag flyttade in. Nästan i alla fall. Har slängt en massa papper och glasflaskor som tagit plats i mitt lilla kök. Rensat i badrumskåpet osv osv.

Jag gjorde värsta thaimiddagen, lyckades äntligen med mina woknudlar, de blev goda, men starka. Sen lekte jag lite mer kock och rostade mandlar som jag sedan kryddade med kanel och kakao. Vet inte riktigt vad jag tycker. Det går ju ner, men det är ingen överdriven god smak.

Jag har härjat på
gymmet i någon timme. Men ska hädanefter försöka mig på att vara där lite tidigare på morgonen, mindre folk då.

Sen har jag äntligen lyckats med den stora bedriften att börja plugga. Hurra. Och pantat den pant jag har haft liggandes här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback