när man har det tråkigt åker löparskorna på.

Jag har för mig att jag skrev några gånger att oktober var galet lugnt för min del. Lite timmar på jobbet och lite timmar i skolan. Så jag sprang en hel del istället. Nu kommer november bli ännu lugnare. Färre timmar på jobbet, troligen lite mer i skolan, men ändå bara en lektion i veckan. Mitt mål är att jag ska springa längre än vad jag gjorde under oktober. Får hoppas vädret är på min sida.

Under oktober sprang jag 18 gånger och den sammanlangda längden på dessa blev: 129,17 km.
Det ska jag alltså slå nu i november.
Hepp hepp.


Kommentarer
Postat av: sanna

Va duktig du är! skulle aldrig ha sån disciplin :P

2011-11-01 @ 19:46:25
Postat av: Angelica

taack =) men de är lätt att ha disciplin när det är skoj :)så hittar man ngt skoj så är det bara att köra!

Postat av: mamma

Heja Heja!!!

2011-11-01 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback