ibland blir jag förvånad över vad jag gillar att se på.

Sitter och kollar på 8an. 8an har bästa morgontvn. Nu är det till exempel Escape to the country. Vet inte riktigt varför jag gillar det så mycket. Det är ju inte så att husen någonsin är snygga. Och såg precis att de finns ett program som heter En plats vid havet (vet inte de engelska namnet). Men det låter ju som något jag skulle kunna gilla i alla fall.

Nä nu ska jag städa runt i lyan och sen möta upp Anna. Vi ska på skjort-jakt. Som sig bör på en torsdag. Sen tar vi jobb på det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den sedvanliga lunch-smoothiesen :) Ses sen!

2011-10-06 @ 11:01:48
Postat av: Angelica

haha ja, men idag blev det ju ingen :/ men blev ju trevlig shopping istället, inte fy skam de inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback