spara eller kapa är dagens stora fundering.

Jag har stora funderingar kring någon av de viktigaste på min kropp. Min frill. Jag är helt galen sugen på att spara ut det. Var längesedan jag hade "långt" hår. Men å andra sidan finns det ju en anledning till att jag inte har sparat ut det efter jag kapade av de för ca 3 år sedan. Jag trivs i kort och jag passar bättre i det. Jag vet om detta, ändå vill jag prova på lite längre längder igen. Man kan ju alltid klippa av det igen liksom. Men när håret blir längre, kommer lockarna. Eller lockEN. Det är bara luggen som är tillräckligt lång för att locka sig, så då blir det en stor lock i hela luggen. Riktigt snyggt.


Kommentarer
Postat av: Anna

kapa, men då blir pappa ledsen ;) du är supersnygg i lugg o lite kortare bak! ses sen, kramar!

2011-10-28 @ 08:19:20
Postat av: Angelica

haha :) ja lockarna kommer med största sannolikhet att falla i november någon gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback