det är lite roligare att springa tillsammans.

Sov inte toppen i natt precis, trodde huset skulle blåsa bort. Nästan i alla fall.

Men nu är jag uppe, ska ut och springa en morgontur med Sofia. Vi trotsar regnet och kör på! Varför inte liksom, lite regn har ingen dött av. Har dock på mig mina långa tights, första gången på väldigt länge. Det känns ju sådär ok.

Först mata Fridas vilddjur, som förövrigt är jätterädda för mig, de håller sig i sitt hus från de att jag kommer till dess att jag går, så farlig är jag ju faktiskt inte. Och sen springa som en dåre. Fin start på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket:)

Hoppas allt är fint med dig idag!

Postat av: Anonym

Djurskötaren Angelica, jag har två VILDhundar här och jag behöver avlastning för har ont i huvudet....

2011-09-07 @ 14:22:40
Postat av: Angelica

Ja du Fii. Jag är bättre på att sköta djur som inte behöver så mycket uppmärksamhet så att säga, som klarar sig själva större delen av tiden. Tror inte att jag skulle klara av dina vilda vovvar faktiskt. I'm a busy busy woman du vet ;) :)



Men mitt råd som den djurskötare jag är, är att ta en ipren och ta djuren på en låååååååååååååååångpromenad, så somnar de gott sen och då blir de lungan för dig :)

2011-09-07 @ 14:49:17
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback