dröm inte var det.

Igår var jag helt ledig. Hade ingen föreläsning att sitta på. Inget jobb att göra. Så jag hade höga tankar och förväntingar på mig själv.

Springa milen och sedan åka till skolan och sitta på tysta planet och läsa kurslitteratur.

Men ja. Riktigt så blev det väl kanske inte.

Istället blev de löpning 7 km och sedan powerwalk 2 km.
Det blev städat i lyan.
Nördat galet mycket wordfeud.
Bjuden på middag av bästa pappa.
Filmkväll hos med mig Sanna och Frida. Vi har återigen startat upp vår nobla filmklubb KFF. Jag valde film, blev Rocky Horror Picture Show. Var lite fundersam på hur den skulle tas emot, den är ju en aning speciell. Men de gillade den. Mina vänner har bra filmsmak.

Kanske inte fick något plugg gjort, men det kan man alltid fixa senare. Måste ju ha lite skoj också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback