en perfekt lördag att ta examen på.

För ca tre år sedan velade jag fram och tillbaka om vad jag skulle göra. Läsa musik och eventmanagement i Kalmar/Hultsfred eller media och kommunikation i Karlstad. Valde tillslut Karlstad och media. Vilket jag inte har ångrat en sekund. Jag hamnade i bästa klassen och har haft de toppen dessa tre år på min utbildning. Visst ibland ville man inget hellre än att slänga iväg böckerna, ibland kunde man inte förstå varför man utsatte sig själv för den ångest och stress som man genomled. Men det har lätt varit värt det.

För idag tar jag examen.

Jag har fil. kand i Media-kommunikationsvetenskap och det känns verkligen som rätt ubildning för mig. Jag är stolt över mig själv. Under de 6 terminer jag har pluggat har jag jobbat extra 5 terminer och klarat mig genom hela utbildning med bara ett U. Sånt gillas.

Nu ska jag iväg och äta middag med familjen och sen blir det upp till skolan för examenscermonin. Inte helt fel för en lördag.

Jag är glad idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback