man måste ha ett fungerande soundtrack för att klara av hösten.

Idag skulle jag träna och sen plugga.
Men så har det inte riktigt blivit.
Var ute med Sofia och den turen tog all min energi. Huvudet är galet tungt och jag är så otroligt trött. Och nu ska vi jobba på detta. Jippie.

Istället för att plugga (för även om jag skulle försöka läsa något, så hade inget fastnat, känns onödigt att läsa då) har jag letat efter ny fin musik att lägga till i mitt soundtrack för hösten. Jag må vara seg på att hitta musik, troligen är all den nya (för mig) musiken jag hittat idag, inte alls speciellt ny för alla andra. Men de är lite så jag fungerar. Ett år efter alla andra. Men då är det ju tur att bra musik är tidlös.

Dagens favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback