så kan det gå när man åker hemåt över helgen.

Efter en helg hemmavid, är jag nu trött.
Imorgon klockan 6 blir det återfärd till Karlstad.

Under denna helg har jag:

Joggat runt i Billingen, backe upp och backe ner.
Hängt på det lokala gymmet med mamma.
Spanat in Emlan och Mathias nya lya. Samt spanat in Emlans lilla bebismage (jorrå, jag ska bli moster. Kan inte bli moster på riktigt vis, så jag titulerar mig själv som moster när mina vänner får barn).
Träffat farmor och farfar.
Kört pappas nya värsting bil.
Hängt hemma hos Andreas och Sabina.
Spelat oerhört mycket wordfeud.
Tröttnat lite på wordfeud.
Påbörjat mitt CV.
Sett på fotbollsmatch. Billingen spöade Fengefors.
Ätit mängder med god mat.

Vi kan alltså sammanfatta denna helg genom att skriva: bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback