att posera vant i en ny tröja på en busscentral.

Idag var det en lugn dag på praktiken. En kall men lugn dag. Ringde runt lite. Mailade lite. Läste lite. Drack choklad. Typ så. Jobbade bara fram till lunch, sedan blev det möte i stan och sedan bjöd min handledare på lunch. Så snällt och det var himla trevligt!

Sedan tog jag helg. Drog runt på stan och skämde bort mig själv på ett sätt jag inte gjort på länge. Har haft köpstopp länge, men idag rubbade jag på det lite. Tycker att jag förtjänar lite nya tröjor och lite smycken. Kan man aldrig få för mycket av. Har faktiskt jobbat bra på praktiken, får positiv feedback. Så då köper jag tröjor till mig själv. Så fungerar det i min värld.

Har varit smått paraniod över tågkaoset här i Stockholm. Tågtrafiken till Ktown har varit försenad och begränsad hela dagen. Hoppas det börjar ordna upp sig snart. Mitt tåg går om 1,5 timme. Så håll tummarna för att jag kommer hem idag! Var så himla mycket folk på centralen så drog till busscentralen istället. Trevligare här. Kör slut på datorns batteri så att mobilen kan laddas. Jobbigt om den dör när jag har smsbiljett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback