och idag har det snöat lite till.

Idag har det vankas möte, mail och telefonsamtal. Som vanligt med andra ord. Det blev även café lunch då jag glömde min hemma, men caféts lasagne är liiite godare än Karin's så jag grinade inte allt för länge över det. Sen hittade handledaren tårta i kylskåpet och vi ansåg att det var vår uppgift att äta upp den. Sagt och gjort.

Jag fick en ny vän på tunnelbanan också. En alldeles förträfflig hund. Mary. En flatcoated retriver. En sådan ras har jag velat haft sedan 5 års ålder. Och jag ska bara skaffa mig en inkomst och sedan ska jag ha en sådan hund.

Nu på kvällskvisten har jag samtalat med nyblivna mamman Emlan och hennes lilla Sigge. Han började grina så fort jag svarade typ, men jag tog det som en komplimang...Kan ju säga att det var glädjetårar. Men jag bara MÅSTE hem snarast och säga hej. Så enkelt är det.

Nu fönstershoppar jag inför bokrean, skriver på min halvtidsrapport och drömmer om sommaren. För jag kan detta med multitasking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback