och med det så säger vi hej till februari.

Idag förfrös jag nästan på jobbet. Var så kallt, blev inte bättre av att jag gick på en lunchpromenad med några kollegor heller, men det var trevligt i alla fall. Sen dissade jag Karins lasagne och hängde med till Cafét för lunch. Blev en otroligt stor kycklingsallad. Mätt blev jag sannerligen.

Sen lärde jag mig äntligen att det faktiskt finns varm choklad i kaffeautomaten. Hur kan jag ha missat det på dessa veckor jag vart på slottet? Skamligt. Så lite varm blev jag. Sen räddade kollega Anna mig och lånade ut en varm tjocktröja till mig. Jag var ju dum nog att ha på mig en tröja med trekvarts ärm. Kalla armar.

Det är faktiskt riktigt kallt på slottet (det är ett gammal slott som inte är isolerat), jag brukar gå på toan och värma händerna i varmvattnet. Om ni ville veta hur jag håller mig varm. Sitter ju vid ett fönster och sitter still för det mesta.

Dagens bästa var ett mail jag fick av handledaren. Det bestod bara av en mening men gjorde hela min dag.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Va stog de?? :)

2012-02-01 @ 22:41:33
Postat av: sofia

har du fått jobb?

2012-02-03 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback