Saker som gör mig lite sådär extra glad.

Igår hängde jag inne i stan. Först gick jag och nästan-handledare Victoria runt och spanande på neonskyltar och byggnader som jag nu ska ringa runt till ochn försöka släcka.

Sen kom Frida till stan! Hur trevligt var inte det då, jo ganska så trevligt. Och imorgon ska vi ses igen. Hurra.
Vi åt god mat och sedan promenerade vi genom stan en sväng. Gick hela eftermiddagen/kvällen runt i gamla stan, city med omnejd. Himla trevligt.

Idag upptäckte jag att jag klarade min sista uppsats! Hurra hurra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ps, jag har hört att hemlösa kissar o bajsar i sätena på t banan i sthlm samt spårvagnar i gbg...

2012-01-27 @ 23:08:01
Postat av: Angelica

aha, det var därför det var så varmt och skönt där då =)

Postat av: mamma

Dessa säten har jag varit med och sytt:) Sydda i Bengtsfors!!

2012-01-30 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback