den 31 mars.

När Sofia frågade på twitter om när jag ska skriva om den 31a mars, slog det mig att det kanske inte är superspännande att få veta det jag har att delge med er, men jag gillar att bygg upp förväntningar, om jag sedan lever upp till dem är en annan sak. Men idag är det bekräftat vilka som ska vara med på Earth Hour Show. Vi har ettan och tvån från Melodifestivalen. (Loreen och Danny, för er som bott under en sten den senaste veckan och missat detta). Vi har Adam Tensta, Moneybrother, Kajsa Grytt, Tensta Gospel Choir och Daniel Norgren. It's gonna be awesome! Så bli glada för vår skull nu. Vi har jobbat hårt med detta!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag vill se! :)

2012-03-14 @ 22:03:35
Postat av: Angelica

komsi komsi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback