det är egentligen alldeles för långt om man kan ha tofs.

Förstår att alla är nyfikna på hur mina planer kring mitt hår ser ut. Då ska jag delge dem med er.

Jag hade som tanke att dra in till stan och hoppa in på första bästa frisörsalong med drop in tid och bara klippa av mig allt burr. Men efter att jag kastat ett öga på kontot, konstaterade jag snabbt att det inte var något alternativ. Jag kom då på den briljanta idén om att spara ut håret tills dess att jag flyttat hem igen och klippa mig då. I någon ny spexig frill. Är lite roligare att klippa sig när man har något hår att klippa. Som jag brukar säga.

Och det är ju även så att min bästa frisör Marit is back in Åmål och har återigen börjat klippa. Hurra.

Så i en månad till låter jag håret frodas friskt. Så om ni ser någon springa runt med ett burr som inte alls ser ut som en frisyr, ja då, kan det mycket väl vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback